Wednesday, September 19, 2007

最近的照片


最近拍下一些跟我颇‘相近’的照片。青春。热情。梦幻。梦想。大学生涯最后一个学期。以后也不太好意思摆出这种pose吧。


窗外天刚破晓的时分。


我房窗外小小的生命。某一天被我意外发现了。今天的她却已经开始枯萎了。绝地逢生而灿烂短暂的小生命。



最近煮的一些餐。。。健康干捞面挺好吃的。那炒饭和汤的,不好看,那满满的‘汤渣’有点吓人。是萝卜和羊肉。

最近最爱的歌曲是--泳儿《送我一个家》。赞。

Labels: ,

3 Comments:

Blogger See Kuan said...

hi hi
it has been a long time since my last visit ur blog ahh..
love those photos u took, very ncie

love especially the dawn n plant.. so nice.
my photos collection so little lately, my July that time took too many photos, now is the time to compensate.

keep in touch ah =]
^___^

kam

1:56 PM, September 21, 2007  
Blogger 藍雨 said...

真佩服你的勇气,话说我从高中毕业以后已经不敢再干类似的事,你狠。

貌似曾在我家的草皮上见过类似那小草的植物,不过它被归类为杂草,见一株,拔一株。

个人比较喜欢日落,昨晚打球时所见的晚霞实在漂亮,奈何没相机。

卖相的确有待改进,但自家食用,味道过得去就行了。

3:39 PM, September 21, 2007  
Blogger kai 凯 said...

the pic of dawn was not easy to take. haha... cos normally wake up such early only to do work. n only got the right timing of distraction n mood n weather only can take the photo. ^_^

哈哈..

关于吃嘛.. 一个男的. 随便吃就行了. 哈

6:22 PM, September 21, 2007  

Post a Comment

<< Home