Monday, September 11, 2006

我摇着我的手。向你说一声。嗨。


老师批评我的设计后,倍感疲倦,因为我觉得他的设计像大便。糟透了。以后绝对不再选糟老头做老师。回到家,呆在电脑前,不禁不满又无奈地抓破头皮。。。

嵌插发丛中的手
像童年的手
抓不到社会的手

形长意滞的手
长久寒冷而紧握双拳的手
依旧握着叹息的手

由细水流出指缝间的手
被泪水眷恋的手
留疤痕记昨日的手

挡不住阳光的手
留不住漫天雪花的手
掌握不住下一秒的手

握过她的手却让她离开的手
抓错时间的手
却肯定没抓错她的手

希望能抓对时间的手
抓对你(妳)的手
温暖的手

推向另一扇门的手

我摇着我的手。向你说一声。嗨。

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"老师批评我的设计后,倍感疲倦,因为我觉得他的设计像大便。糟透了。以后绝对不再选糟老头做老师。回到家,呆在电脑前,不禁不满又无奈地抓破头皮。。。"

funny! haha
damn i like the copy paste function in e blogger.Some web spaces dun hv.

lckay

1:08 PM, September 12, 2006  
Blogger kai 凯 said...

haha. he really sucks in a way.

wat do u mean by copy paste? yesterday i tried to make a new blog house in msn webspace. it is so shitty n not user friendly. don even know how to use though i have applied or signed up. but i like the music setting in ur blog. so good. if it is easy to use, i m thinking of shifting there. but u have to teach me. haha

1:44 PM, September 12, 2006  
Blogger 藍雨 said...

很多朋友都投诉msn space改版后很多问题而且不稳定,暂时不鼓励使用。我没用过,听回来的。

2:21 PM, September 13, 2006  

Post a Comment

<< Home